گوناگون

ده فناوری جالب که در سال 2013 هم آن‌ها را نخواهیم دید

سال ۲۰۱۲ هم با دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه فناوری و تکنولوژی به پایان رسید و سالی جدید با انتظاراتی فراوان شروع شد. امروز به بعضی فناوری‌های جالب که انتظارشان را می‌کشیدیم می‌پردازیم که متأسفانه در سال ۲۰۱۳ نیز آن‌ها را نخواهیم دید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 16:37 ] [ محمدرضا طاهری ] [ ]


5 خودروی برتر دنیای فناوری در سال 2012

از سرویس گوگل ارث برروی داشبورد خودروی شما گرفته تا به اشتراک گذاشتن اینترنت و حتی دوربین‌هایی که در کنار هم قرار گرفته اند تا دید بهتری برای خودروی شما فراهم کنند، همه و همه پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌هایی هستند که می‌توانید درخودرویتان در اختیار داشته باشید.

Tesla-Model_S_2013

ممکن است قصد خرید خودرویی جدید داشته باشید و وقتی متوجه شوید آن خودرو ساخت سال ۲۰۱۲ است با خود فکر کنید حتما به جدیدترین تکنولوژی‌های روز هم مجهز است. این نظر ممکن است در نگاه اول درست باشد اما بعضی از این خودروها در زمینه تکنولوژی فاصله زیادی از رقیبانشان دارند. باهم به بررسی تعدادی از این خودروها که از نظر تکنولوژی به کار رفته در داخل خودرو پیشتاز این بازار هستند می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 16:29 ] [ حمید نیک پور ] [ ]


این فلش مموری یک ترابایتی کینگستون احتمالاً بیشتر از لپ‌تاپتان می‌ارزد!

معمولاً برای ذخیره‌سازی اطلاعات به اندازه یک گیگابایت از هارد دیسک های قابل حمل استفاده می‌کنیم؛ اما چه خوب است که بتوانیم همین یک ترابایت اطلاعات را در اندازه یک فلش مموری داشته باشیم. شرکت نام‌آشنای کینگستون به تازگی در نمایشگاه CES 2013 از فلش مموری جدید خود با ظرفیت خیره کننده یک ترابایت پرده‌برداری کرده که دارای سرعت بسیار بالا با استفاده از USB 3.0 خواهد بود.

Kingston-DataTraveler-HyperX-Predator


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ محمدرضا طاهری ] [ ]


رونمایی رسمی از اکسپریا Z و اکسپریا Zl پرچمداران جدید هوشمند سونی

گر چه پیش از این تصاویر آخرین پرچمداران سونی در بازار تلفن‌های همراه هوشمند منتشر شده بود اما سونی از آنها رسما در CES 2013 رونمایی کرد.

Sony Xperia Z  Xperia ZL
سونی درنمایشگاه CES 2013 دوگوشی شاخص هوشمند خود، Xperia Z و Xperia ZL را در معرض دید عموم گذاشت. وجه مشترک این دو محصول استفاده سونی از صفحه نمایش‌های ۱۰۸۰p در آنها و وارد شدن به این بخش از بازار تلفن‌های همراه هوشمند است.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 16:19 ] [ محمدرضا طاهری ] [ ]